Türkçü Turancı Otağ

GENEL KONULAR OTAĞI => SOYDAŞLARIMIZIN UĞRAŞLARI => Konuyu başlatan: Antepli Bozkurt - 22 Eylül 2011

Başlık: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: Antepli Bozkurt - 22 Eylül 2011
  Kandaşlar Modeme sinyal kesik kesik gelip gidiyor 3,5,10 dakikada bir gelip gidiyor müşteri hizmetlerine defalarca arıza bildirdim modemi siplitteri, adaptörü değiştirdim. Telefona mesaj geliyor arıza giderilmiş diye hep aynı değişmiyor en son telekom müdürüyle tlf da görüştüm bir yerlere ayarlar yaptırdı tlfonda ,yine aynı. ne yapmam lazım bilenler yazsın bi zahmet şaşırdım sorun ne olabilir.
Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: Cebe Noyan - 22 Eylül 2011
Geriye tek çare kalıyor, duvardaki telefon hattından modeme gelen kabloyu kontrol et.
Eğer sinyal kesik kesik geliyorsa büyük bir ihtimal kabloda veya kablonun içindeki tellerde temassızlık var.
Sağlam olduğuna inandığın iki uçlu yeni bir telefon kablosuyla denemelisin.
Büyük bir ihtimalle sorun çözülecektir; eğer çözülmesse oturduğunuz binanın telefon hatlarında problem olabilir.
Anlattıkların bu anlaşılıyor...
Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: KIZILKURT - 22 Eylül 2011
Esenlikler kandaşım modeme gelen telefon kablosunda ek varsa orası su içinde kalarak ositlenmiştir. kablodaki ekleri yenile...
Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: Okuk_Turuk - 23 Eylül 2011
Esenlikler andam, diğer kandaşlarımında dediği gibi kabloyu değiştir zaten metresi ucuzdur telefon kabloları istiyorsan splitter'i de değiştirebilirsin. Kablolar zaten bakır ve ince ezdirmemeye dikkat edin. Çok kaliteli zaten ttnet bildiğiniz üzere(!)
Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: İsmail İpek - 23 Eylül 2011
Esenlikler;

İlk başta ana hattan gelen kabloyu modem'e bağlayın.
Telefonu ve splitter devre dışı bırakın. Bu şekilde kullanmayı deneyin.
Eğer kesinti olmaz ise, sorununuz büyük ihtimalle splitter'dadır.

Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: Antepli Bozkurt - 23 Eylül 2011
Teşekkür ederim andalar dediklerinizin hepsini yaptım daha önce. Müdüre kadar gittim görüştüm bu yazıyı yazarken telefon görevlisi geldi dedim telefonda sorun yok ben bir haftadır internet arızası veriyorum seni neden gönderiyorlar dedi: beni müdür gönderdi telefonu kontrol edip gitti internet arızasına telefoncu göndermişler nasıl bir sistem yönetiyorlar anlamadım telefonda müdüre splitterde sorun olabilir diyor müdüre! dedim direk taktıgımda da aynı oluyor neden öyle dedin arızayı adam cihazdan bilecek dedi: internet sinyalinin bazen kesilmesi gidip gelmesi genel müdürlükten oluyormuş kendi hatalarını nerelere atıyor yada görevin değilse hiç konuşma pazar gününden beri oluyor bu, sen internetçileri ara dedi, ben hiç telefon arızası vermedim ki seni göndermişler en son şikayet dilekçesi verecem. anlamadım gitti alternatif şebekeler aynı hat üzerinden hizmet verdiği için aynı sorun yine olur diye uygun görmedim yoksa çoktan bırakırdım.
Başlık: Ynt: İNTERNET BAĞLANTI SORUNUMU 5 GÜNDÜR TELEKOM ÇÖZEMEDİ
Gönderen: TÜRK-KAN - 23 Eylül 2011
 Anda,

 Belki modeminizde bir sorun olabilir. Modemin yetkili servisi ile görüştünüz mü? Modemin markasını bulup yetkili servisine durumu bildirirseniz, belki düzelme olur. Ya da bilgisayarınızda başka bir modem ile internete bağlanmayı denediniz mi?

 Tabii bu sorunun modemden olması düşük bir ihtimaldir. Ama yine de bir kontrol ettirmekten zarar gelmez.